Na úvodní stránku





10 let DEICHMANN

Redakční poštou

2013-10-09

Zajímavé nabídky

Přečteno: 1030


Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o., která působí v České republice již 10 let, otevírá v tomto roce svou jubilejní 100. pobočku. Vše nasvědčuje tomu, že ji i nadále čeká růst. Od roku 2011 je lídremna českém trhu.


První prodejna byla otevřena v roce 2003 a dnes, o deset let později, maloobchodní síť již čítá 100 prodejen po celé zemi. Expanze obuvního řetězce však ještě není u konce. Podle odhadu jednatele společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. Karla Madzii by se počet prodejen v České republice měl rozrůstna 130 až 150 obchodů. Oznámil to v rámci rozhovoru pro tisk v nově otevřené prodejně v Praze Na Příkopě.
DEICHMANN-OBUV s.r.o. v České republice patří ke skupině DEICHMANN SE, která má více než 3 300 prodejen ve 23 zemích. Tato rodinná firma je zároveň evropským lídrem v oblasti maloobchodu s obuví a v roce 2013 slaví výročí 100 let od založení.

Heinrich Deichmann, předseda správní rady společnosti DEICHMANN SE se sídlem v Essenu (Německo), říká, že se v České republice evidentně podařilo zaplnit mezeru na trhu: „Naší strategií je oslovit všechny věkové skupinya vrstvy obyvatelstva, proto nabízíme vysoce módní obuv v dobré kvalitěza mimořádně příznivé ceny. Díky této koncepci jsme od roku 2011 jedničkouna trhu v České republice.“

Heinrich Deichmann dále doplňuje: „Výsledky průzkumu trhu z uplynulých měsíců potvrzují, že právě tato koncepce je nyní vhodná pro Českou republiku. Zákazníci jsou citliví na cenu a orientují se podle nejlepšího poměru ceny a kvality zvláště v současné hospodářské krizi. Patrně nejvíce klesají výdaje za elegantní business oblečení – nejméně však za obuv. V tomto ohledu se společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. těší u zákazníků mimořádné oblibě.” (Zdroj: GfK, Deichmann v Česku, květen 2013)
Rok 2012 byl pro skupinu DEICHMANN SE úspěšný, došlo ke zvýšení celkového obratu o 7,4 procenta na 4,5 mld. Eur / 113,13 mld. Kč (netto: 3,9 mld. Eur /
98,05 mld. Kč). Ve stejném období se zvýšil také počet prodaných párů obuvi
na 165  milionů po celém světě (2011: 156 milionů párů), tj. nárůst o 5,7 procent. Koncern DEICHMANN SE s téměř 3 300 prodejnami a 34 000 zaměstnanci působí ve 23 evropských zemích a USA.
Heinrich Deichmann také zdůrazňuje, že podnik letos slaví 100. jubileum a 10. výročí společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. v České republice. „Velmi mě těší,že se naše české zastoupení, zaměstnanci a zákazníci stali součástí naší úspěšné historie.”
Úspěšný obchodní rok i pro DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Průběh v roce 2012 byl příznivý i pro společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o.
v České republice. Čistý obrat firmy na českém trhu v minulém roce dosáhnul cca 1,95 miliard Kč (netto: 1,63 miliard Kč). V porovnání s loňským rokem došloke zvýšení o 39 milionů Kč, tedy o 2,47 procenta. Zvýšil se i počet prodané obuvi: ze 3,17 milionů na 3,28 milionů párů, tj. nárůst o 3,57 procent. Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. zaměstnávala 658 zaměstnanců koncem roku 2012  v České republice, což je o 90 osob více než předešlého roku.

V roce 2012 společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. v České republice rozšířila svou síť o deset nových obchodů, na celkový počet 94. Investice do modernizacía nových prodejen činily v loňském roce 56 milionů Kč. Gabriela Hrachovinová, finanční ředitelka DEICHMANN-OBUV s.r.o., zdůraznila: „Naše firma pracuje výhradně, stejně jako celá skupina DEICHMANN SE, pouze s vlastními finančními prostředky. Znamená to, že společnost nikdy nežádala o úvěry ani o finanční pomoc.“ Dále uvedla, že DEICHMANN-OBUV s.r.o. v České republice očekává nadále i v budoucnosti dynamický růst. „V roce 2013 plánujeme otevření šesti nových obchodů a díky tomu vytvoříme 35 nových pracovních míst,“ dodává.
Jednatel společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. Karel Madzia doplnil: „Náš úspěch je založen na dvou pilířích: na koncepci prodeje a na zaměstnancích.”
V České republice odhaduje potenciál pro šest až deset nových poboček ročně.
Při své expanzi firma najímá nemovitosti na dobrých místech v shopping centrech, nákupních pasážích a také ve specializovaných nákupních střediscích. Jde o plochy od 400 do 600 metrů čtverečních, a to v  lokalitách, kde je více než12 000 obyvatel a 30 000 obyvatel ve spádové oblasti. 

„Zejména mě těší, že nám naše mateřská společnost dala již od počátku prostor, abychom se angažovali i v sociální oblasti,“ říká Madzia. Pomoc pro lidi v nouzi není jenom osobním přáním rodiny Deichmannovy, ale je také součástí firemní filozofie. DEICHMANN-OBUV s.r.o. aktivně podporuje i různé projekty pro lidi trpící nouzí. Během loňského roku byl například použit peněžitý dar ve výši 500 000 Kč pro novostavbu a renovaci střešní a stropní konstrukce domu ELIM v Hranicích na Moravě. V rámci sociálního projektu najdou rovněž ubytování lidé bez domova nebo samoživitelky s dětmi, jsou zásobováni potravinami a dostane se jim mimo jiné pomoci i při prosazování jejich práv.
 
zdroj: PR

Sdílet na Facebooku

Zpět


Provozuje Internet mládeži, z.s.
Vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2012-2015
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.

Dnes je pondělí
22.01.2018






reklama: bb.billboard.cz